Subject: RE: Rae valla põhjapiirkonna üldplaneeringu kehtestamisest teavitamine
From: "Stina Metsis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 15:40:44 +0200

Teie: 31.10.2024

Meie: 05.11.2024 nr 6-1/7167-2

Tere

Edastan Rae valla põhjapiirkonna üldplaneeringu riigimaanteede kaitsevööndi 
kihi .shp kujul.

Lugupidamisega

Stina Metsis
Üldplaneeringute arhitekt
Rae Vallavalitsus

Telefon: 59 813 158

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veeb:  <http://www.rae.ee/> www.rae.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 31, 2024 11:00 AM
To: Stina Metsis <[email-masked]>; Rae Vallavalitsus <[email-masked]>
Subject: Rae valla põhjapiirkonna üldplaneeringu kehtestamisest teavitamine

Lp Stina Metsis

Rae Vallavalitsus

Tänan Teid teavitamast Rae valla põhjapiirkonna üldplaneeringu 
kehtestamisest Rae Vallavolikogu 15.10.2024 otsusega nr 134.

Soovime Teid tänada meeldiva koostöö eest ning tuletame meelde, et peale 
planeeringu kehtestamist tuleb Transpordiametile esitada riigitee 
kaitsevööndite ulatuse kiht digitaalsel (.dwg vms) kujul, mille edastame 
Maa-ametile kitsenduste kaardi uuendamiseks.

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Lugupidamisega

Jana Prost

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.